понеділок, 29 серпня 2011 р.

Втомилась, потрібно просто відпочити...

Огидно, неприємно, страшно, коли близькі тобі люди стають чужими, вони стають близькими комусь іншому, не тобі. Деякі на зло, деякі бо так їм краще. А люди які тобі були байдуже виявляються потрібними, можливо для того щоб замінити тих раніше важливих, а можливо ми просто не помічали важливості цих людей.
І перше враження оманливе, я знаю це, але я ну от не переношу навязливих людей. От бридко мені від тих смазливих хлопчиків, які так і рвуться познайомитись. Не хочу, не люблю, ненавиджу.
Та я завжди страждаю із своєї доброти. Це все вже так набридло. Коли ж хтось почне робити щось для мене? Для того щоб і я була задоволена, щоб і мої бажання в певний вечір були здійснені. Чекаю...


Чогось знову ти викликаєш у мене відчуття дратівливості. В один момент мене переповнило відчуття злості стосовно тебе. Я не хочу більше нічого, ніколи...

Немає коментарів:

Дописати коментар