вівторок, 16 серпня 2011 р.

Однокласники не бувають колишніми, однокласники це назавжди... ... 9-Б (2009-2010)the best

  Пройшов рік з того часу як ми розійшлися в різні сторони. І ще навіть рік назад я не уявляла як буду без кожного з них. А вже рік пройшов, рік. Чим старшим стаєш, тим швидше іде час. Я їх не забуваю. Завжди пам'ятатиму ці незабутні 9 років. 9 років усмішок, радощів і дружби. Наша ж дружба справжня, вона починалась з дитинства. Ми знали один одного ідеально, ось до цього періоду, а зараз? Зараз кожен дорослішає і змінює переконання. Дехто цурається, дехто навпаки все ближче прив'язується. 
  А щодо мене, то я не забуваю їх. Вони всі ті кому я віддавала клаптик серця. Мені приємно слухати їхні розповіді, про життя десь там, де вони є. І хоча все притихає, і можливо комусь здається що мені начхати, але це брехня. Я не викреслила із свого життя жодну людину із мого коханого 9-Б, чуєте, жодну.А ви хоч іноді звоніть, обовязково обіймайте при зустрічі, чи хоча б просто пам'ятайте.
  Я люблю вас, так як завжди любила. Передивляюсь часто наші фото і дечого не вистачає, аж до болю так не вистачає.Випускний альбом, я щоразу його розгортаю коли він потрапляє до рук. А зараз у кожного нові друзі, кохання і все ніби відходить на другий план. Але ви для мене завжди будете особливими. Людьми, яких я називала, називаю і буду називати святими. 

Немає коментарів:

Дописати коментар