пʼятниця, 29 липня 2011 р.

Я ще колись у гості завітаю

Раніше думала, що розлюбити - це буде тоді, коли всі повідомлення стерти зможу. Чогось вони були такі важливі для мене. Та зараз розумію, що це зовсім інше. Це тоді коли ти перестаєш думати про все це, байдуже що там глибше збережено в історії повідомлень. Коли все це викликає лише усмішку і іскра вже не спалахує. Коли перестаєш загорятись від людини, тоді потрібно шукати іншу, яка б підкидала дрова у вогонь твоєї душі. Те почуття зникло так само невідомо коли, як і появилось. Я хотіла вбити його, хоча воно і так само собою помирало.Найбільше я боялась, щоб не стати байдужою. Бо та байдужість поглинає, тоді здається, що нема для чого тут жити на світі. Але все стало на свої місця, і думки тепер зовсім про інше.І залишилась на згадку дружба. І я щиро рада за тебе, от чесне слово рада. І щастя я тобі бажаю. 

Немає коментарів:

Дописати коментар