середа, 18 січня 2012 р.

Життя не стрічка, назад не перемотаєш.

У світі все правильно. Ми часто не розуміємо чому ж так стається, але все так має бути. це правильно.
Оце задумалась про час. якихось 3 місяці залишається до закінчення школи. До випускного. Не вірю! справді я ще толком не усвідомлюю цього. Це ж тільки ми уміємо сніжки у класі грати, бо на дворі холодно. Це все таке рідне. і кожен у тому класі рідний. ще 3 місяці.
Я одночасно хочу, але і боюсь кардинальних змін. Там все розпочнеться по іншому. Там все буде не так.
І от чомусь вже так я хочу щоб від школи в мене лише хороше залишилось. Я хочу приходити у гості і щоб мені там кожен раз добре було, щоб раді бачити були.
я впевнена, що сумуватиму. і плакати на випускному буду. я буду плакати не так за школою, як за тими роками які я у ній провела. Наступний крок вже буде інший.

Немає коментарів:

Дописати коментар