понеділок, 2 січня 2012 р.

У людях щастя, памятайте!

Все чудесно. Мій новий 2012 рік розпочався саме так як хотілось.
я щаслива.
я розумію що для мене кожен рік приносить щось нове, хороше та бажане.
Ми напились шампанським, сміялись, говорили красиві тости і гуляли. 
Дівчатка, мої кохані дівчатка. я така рада що зустріла новий рік саме з ними. У нас було все ідеально, вони у мене ідеальні.
я не пам'ятаю чи загадала бажання. але я така щаслива.
ішла додому за руку з своїм щастям, 5 ранку а я ще не хотіла спати.
мені було так добре, я не люблю прощатись.
А дома Вовка мене чекав, мій любий коханий найкращий племінник.


а зараз 2 січня, у мене новорічний настрій. я сиджу на дивані закутана одіялом, п*ю шампанське, їм цукерки та у 100-ий раз дивлюся Сам у дома.
Що потрібно ще для щастя?


Я щиро дякую вам, моїм друзям. я дуякую за підтримку, за поради, за те що ви просто є. 
я надіюсь що ми і далі будемо разом, незважаючи на відстані, незважаючи ні ні що.
я вас обожнюю любі, знайте це*

Немає коментарів:

Дописати коментар