вівторок, 13 грудня 2011 р.

Все стало на свої місця, все добре

У мене все добре. Відчуття повного балансу. Зараз поряд усе що потрібно, потрібні люди поряд!!!
Я все більше розумію те, які у мене хороші друзі. Таких друзів ще пошукати треба. Вони завжди праві, от справді.
Поруч люди, які завжди зігріють, вислухають і допоможуть.
Звичайно зараз щось змінилось, але я не стала менше любити вас. Моєї любові вистачить на всіх, повірте.
Я ніколи не забуваю людей просто так. Навіть ті кого варто було б викинути із життя, все ще залишаються зі мною. Я сумую за нею, трішки.
Я щаслива людина. Страшенно втомлена, але така щаслива. Я вже не пам'ятаю коли була така щаслива. Ще напевне тоді, коли Вовка мій народився. От!
Мар*яна щаслива.
Розумію що я потрібна, так приємно. Я як маленька дитина увагою тішусь.
Дякую тобі велике)
цьом-цьом-цьом)


Немає коментарів:

Дописати коментар