пʼятниця, 2 грудня 2011 р.

Інесс, мій коханий Інесс*

  Моїй найкращій вже 17 *__* 

Вона для мене важлива, дуже. Це та людина, яка з першої розмови і до останнього подиху. от чесно.
ми настільки похожі, що аж самим дивно. це ніби одне життя, але в різних країнах. 

Я так сумую. Іноді щимить і хочеться просто обнятя, і здається що так сильно, що задушити хочеться. Вона моя, справді моя людина. 
А як ви думаєте буває дружба з першого погляду? У нас саме таке. за свіх 4 роки нашої дружби, бачились ми від сили місяців 2! все) але важлива вона так, ніби народились ми разом)
Інесса моя люба, будь завжди щаслива. Нехай у тебе все буде добре. Щоб ти нарешті знайшла своє кохання.А цього року приїхала до мене, якщо не на випускний, то хоча б на літо. Я тебе люблю дуже, і сумую старашенно. Ти ж мені як сестра, ти частинка мене, а памятаєш одне серденько на двох. ми з тобою нерозлучні. і нехай між нами тисячі кілометрів, і не бачились ми вже більше року. але я завжди з тобою.Ти ж знаєш, я завжди вислухаю, підтримаю, я завжди буду з тобою. я обіцяю!!! Чуєш обіцяю? і лише скайп рятує нас. Навіть там вона може викликати в мене щиру посмішку.Ти у мене найкраща і найгарніша. 

Ти моє чудо *___* 

Немає коментарів:

Дописати коментар