субота, 12 листопада 2011 р.

Новорічна лихоманка

А за вікном ішов сніг. Такий лапатий, гарний сніг. Це той найперший сніг, який я так чекала. А далі буде вже зима. Я так надіюсь на це. На хвильку подумала було що полюбила осінь. Але таки ні. Не дано мені любити осінь. Не дано.
Я так вже хочу зиму. Якщо зима, то скоро Новий рік. Я так люблю це свято. Бо Новий рік це означає куча мандаринів, ялинка, все таке гарне і  святкове, веселі і усміхнені люди. Це означає новий рік, який я проживу вже зовсім по-іншому. Це означає Вовка дома, і я така вже п'яна цілуватиму коханих людей. Я пам'ятаю бажання яке загадала минулого року. Раджу бути обережнішими з цим. Бажання збулось. Але від нього було не лише добре, було і погане. Обачні будьте у всьому. Та буду й цього року загадувати бажання. Буду. Така я вже людина, ступаю на ті самі граблі тисячі разів.
Я так вже хочу свята. Набридла буденність. Набридло. 
Подивилась мульт Переполох перед Рождеством. 
А ви дивилися його? 
Я раджу.
я знову згадую 2010 рік. було теж саме. так само я чекала зиму.


Немає коментарів:

Дописати коментар