вівторок, 1 листопада 2011 р.

Мене починає нудити від людей, дурних і нерозуміючих людей

Як же я втомилась від людей. Від дурних, безглуздих людей. Це навіть не люди, а пародія на них. Я розчаровуюсь у людях, що день то все більше. Сьогодні до сліз довели, від тої несправедливості, від того егоїзму. Ну от чого завжди потрібно грати лише одними людьми? ну от чого? і не цікавить нікого чи ще можете, чи ви вже виснажені. Нікого не цікавить, що я о 9 відключаюсь миттєво, що багато обовязків, багато думок, які і так обтяжують. Я не можу вирівнятись, все тягне донизу. Я втомилась. Нікого не цікавить, що я не маю часу навіть коли поїхати до свого Вовки. У такі моменти я зла роблюся, дуже. І образливо що друзі підводять. друзі!

Болить голова, скажено болить голова. А завтра астрономія. Ну що за день?

Немає коментарів:

Дописати коментар