пʼятниця, 21 жовтня 2011 р.

Коли ж уже кінцева точка буде?

Сказати често, то  я втомилась. Організм виснажений. Потрібно відіспатись, але в чому проблема, що  й спати не можу. Бісить багато буденних речей. У школі холодно, набридли курточки і відморожені руки. А в 11 кабінеті муха бідненька замерзла. бісить що перенесли канікули, в той момент коли вони мені саме потрібні. Мені потрібно відпочити. Їздила на Львівщину і так мені хотілось залишитись.
Бісить, що кожен очікує від тебе щось велике, а сам ти невпевнений чи зможеш виправдати це. Втомлюють люди, що не вміють сміятись. Виникає бажання кинути людей у фотошоп. Неля сказала що я дурна, і що таке є неможливе.
Я чогось незнаю що хочу. Чогось не вистачає..
а він такий хороший виявився, навіть дуже)
Хочеться відпочити, причому від усього.

Немає коментарів:

Дописати коментар