четвер, 27 вересня 2012 р.

У мене знову інтернет) ви навіть не уявляєте, як то тяжко коли у гуртожитку нема нету)
Сьогодні находилась) Спочатку фізра (з такими темпами я скоро на шпагат стати зможу), потім шукали Ощадбанк, а ще по квитки їздили і Вові дзигу шукали) велике місто, а дзиги нема. Притопала доми ледь жива, якщо це можна назвати притопала.
А так у мене все гаразд. Цей тиждень виявився для мене вдалим)
А в суботу їду до Вовчика свого коханого, свого маленького чуда.
ОТ і все))
В суботу з Олькою гуляли. Так дивно було сидіти біля школи. І знаєте незнаю я як кажуть люди що не сумують за школою. Університет і школа - це зовсім різне. Це навіть порівняти неможливо. Та в школі ми уже чужі. І якось саме собою розуміється, що вже на рівень вище.

спати треба, бо завтра раненько вставати. Я вже ненавиджу ранки. Вже прийшла та пора коли хочеться спати, і то багато спати.
Повинна не забути Христі "Записки українського самашедшого". Яка ж шикарна книга. А тут ще стільки книгарень. Отримаю стипендію - куплю якусь! обовязково!


Немає коментарів:

Дописати коментар