середа, 19 вересня 2012 р.

бувай* і пам*ятай)

як же я давно тут не була... сиджу у Львові і вчу англійську. Народ, я вчу англійську) так, і таке буває. а знаєте я ні разу не пожаліла про те що поїхала у Львів а не Київ. Таке вже гарне місто. Я ще так багато маю побачити. А ще я посилено вчуся, ой як я вчуся. Усе  у мене гаразд. Сумую страшенно, і то за всіма. Усе не так вже і складно. Тут простіше. а може і ні. Тут просто сам відповідаєш за себе. Це головне. Наступний крок до дорослого життя. Потрібно чітко розрізняти градацію всіх сходинок. Усе що стається, усе це потрібне. Ну правда ж?
 А ще я страшенно хочу у Оперний, у цирк і ще багато куди. А ще я хочу спати. так так так)
і завтра мені аж на 3 пару. От що для студента щастя. Поспати можна добряче. Проснусь то допишу.
цілую і люблю*

Немає коментарів:

Дописати коментар